STHLM - Cykeltur - Onsdag 13e Aug.

Välkommen till FIXEDGEAR.SE!
hejdå

Post by hejdå » 14 Aug 2008 13:58

svettigt, blött, skitigt och härligt! En riktig toppentur! Jag var lite nervös i början, men det gav sig. Var euforisk där ute på djurgården! Tack bubblan för ölen där efteråt, den var toppen! Nästa gång jag kommer upp får jag ta och planera bättre så jag kan ge er grabbar lite mer tid! Stort tack för en härlig tur och för gästvänligheten. Som jag sa igår, mitt golv, min soffa, min hall och mitt kök finns tillgängligt till den som vill komma och känna den avslappnade stämningen i södern...

User avatar
Bubblan
Posts: 1797
Joined: 10 Dec 2007 19:23
Location: sthlm.
Contact:

Post by Bubblan » 14 Aug 2008 14:14

Tack själv, Simon!

Jo, en sak till. Har du någon granne man skulle kunna låna toaletten av om det skulle krisa under ett besök i Köpenhamn?

Edit: Ok, det där va inte ens roligt.
Cogs 'n Kegs

User avatar
andy
Posts: 351
Joined: 08 Nov 2007 20:09
Location: Stockholm
Contact:

Post by andy » 14 Aug 2008 16:15

Kul var ordet

User avatar
Telefonplan
Posts: 448
Joined: 24 Jan 2008 08:50
Location: Hägerstensåsen

Post by Telefonplan » 14 Aug 2008 16:18

Instämmer

Gdago
Posts: 161
Joined: 20 Feb 2008 15:38
Location: M-LINE

Post by Gdago » 14 Aug 2008 19:48

jahapp då missade man som vanligt turen då....kungen av dubbelbokningar, kanske dags att fixa en kalender eller nåt...
...

hejdå

Post by hejdå » 15 Aug 2008 18:09

Bubblan wrote:Tack själv, Simon!

Jo, en sak till. Har du någon granne man skulle kunna låna toaletten av om det skulle krisa under ett besök i Köpenhamn?

Edit: Ok, det där va inte ens roligt.
Granne-schmanne, vi har en toa i källaren som står på en pedistal. Där kan du få skita bubblan, kommer göra dig gott! Fråga pista malmö-grabbarna, dom vet hur vi rullar i köpenhamn! Ridin D-I-R-T-Y!

User avatar
jon
Posts: 1331
Joined: 15 Dec 2007 23:57
Location: DALARNA

Post by jon » 15 Aug 2008 19:36

SimonBusk wrote:
Bubblan wrote:Tack själv, Simon!

Jo, en sak till. Har du någon granne man skulle kunna låna toaletten av om det skulle krisa under ett besök i Köpenhamn?

Edit: Ok, det där va inte ens roligt.
Granne-schmanne, vi har en toa i källaren som står på en pedistal. Där kan du få skita bubblan, kommer göra dig gott! Fråga pista malmö-grabbarna, dom vet hur vi rullar i köpenhamn! Ridin D-I-R-T-Y!
Piedestaltoaletten var en av höjdpunkterna med våran Köpenhamnsvisit. Toaletten sitter så högt upp att man måste sittkissa för att inte slå i taket. Jag hörde Martin asgarva sig genom hela sitt toalettbesök. Lite jobbigt bara att man inte kan spola.
En annan random höjdpunkt var Arons marknadföring av hemmalavemanget "LaveMagnus".
I Dalarnas djupa skogar..

Post Reply